Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Χαρακίρι - Τζιόλης Walker...

Τζιόλης Walker Τη μαλακία ως ερωτική πράξη όλοι την αγάπησαν, τον μαλάκα ως άνθρωπο ουδείς!

Ο Παναθηναϊκός δεν τα κατάφερε δυστυχώς. Εμ, αμα μαλακίζεσαι για 70 λεπτά, έτσι είναι αυτά...Και το έχει ξαναπάθει να πείς ότι δεν ήξερε...
Και αυτός ο Πεσέιρο(υ), γιατί ρε αδερφάκι μου δεν παίζεις πιο επιθετικά; Θυμάμαι όταν ήρθε που έλεγε του αρέσει το επιθετικό ποδόσφαιρο, να κερδίζει 4-3 παρά 1-0...(Μας δουλεύει μου φαίνεται...). Δεν μου φταίει σε όλα αυτός, κάνει και σωστές επιλογές και δεν νομίζω ότι είναι κακός προπονητής. Ο Παναθηναικός έχει μια οργάνωση στο παιχνίδι του και αυτό είναι δικό του.
Αλλά...ρε πούστη μου, ποιός Τζιόλης; Βλέπω αυτό το παιδί (όχι ότι φταίει μόνο αυτός, ή ότι μου έφταιξε τώρα ξαφνικά) και μου θυμίζει ποδόσφαιρο άλλων δεκαετιών...Μέχρι να κοντρολάρει, να στρίψει, να σηκώσει το κεφάλι...έχω καπνίσει τσιγάρο ολόκληρο...Θυμάμαι φάση προς το τέλος του Α' ημιχρόνου, που ο Μάτος (ο γαμάτος), ξεκίνησε από το κέντρο, εφτασε δίπλα στον Τζιόλη -λίγο πιο έξω από την περιοχη τον gers-, έπεσε έκανε τάκλιν, σηκώθηκε, γύρισε στην θέση του και ο Τζιόλης ακόμα εκέι ήταν, ακούνητος, δεν κατάλαβε τι έγινε...Δεν πας ρε συ Αλέξανδρε να βαρέσεις κανά γερμανικό νουμεράκι λέω εγώ...Δεν μπορώ να βλεπω αυτό το παιδί να παίζει μπάλα στον Π.Α.Ο.

Βασικά τι να λέμε τώρα...

ΥΓ1: Βλέπω και αυτή την θύρα εκεί που κάθονταν η 13 παλιά και σπαράζεται η καρδιά μου...Τι προσπάθησαν να κάνουν σήμερα οι γνήσιοι, ο θεός (ποιός απ'όλους...;) και η ψυχή τους...Πολύ σωστή η επιλογή της διοίκησης να αποκλείσει τους οργανωμένους. Η ομάδα δεν χρειάζετε την ώθηση που της δίνει ο παλμός της εξέδρας...Αυτά είναι μαλακίες, στο συγχρονο ποδόσφαιρο, ε τζίγκερ; Άντε και...(!)
ΥΓ2: Από τότε ήταν επιτυχημένος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: